ASM Garancia
A termékekre terméktípustól függően a törvényben meghatározott időtartamú 12, illetve 24 hónap telephelyi garanciát vállalunk. A jótállási időtartam a vevőnek történő átadás napjával kezdődik. A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen. megjelölt címen és telefonszámon, valamint további elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A garancialevélen a meghibásodás okát vagy az észlelt jelenséget ki kell tölteni. E nélkül nem áll módunkban a terméket kicserélni.
Díjmentes javítást a jótállási időn belül csak a rendeltetésszerűen használt, külsőleg sértetlen, tartozékaival ellátott termék esetén vállalunk. A jótállás érvényesítésére jogosult az, aki a meghibásodott termék számlájával, illetve annak másolatával rendelkezik. A lejárt, illetve a jótállást vesztett termékek javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.
FONTOS! Amennyiben a terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel. A szerviz óradíj 5100 Ft + ÁFA. A karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezik, így csak karbantartott, tiszta termékeket veszünk át javításra. Ellenkező esetben karbantartási, tisztítási költséget számolunk fel. A tisztítás alapdíja 800 Ft +ÁFA.
A jótállási időn belüli javítást a telephelyünkön működő szerviz végzi. A visszahozott áru javítását, amennyiben saját termékünk a beadást követő 15. munkanapra vállaljuk. A behozott termékekről javítási munkalapot állítunk ki, melynek eredeti példányát a vásárló kapja meg.
Felhívjuk figyelmét, hogy a megjavított termékeket az értesítéstől számított 30 napig áll módunkban megőrizni, ezt követően megsemmisítjük.
Jótállást kizáró tényezők:
- Nem rendeltetésszerű használatból eredő kár, mely lehet baleset, szerencsétlenség, helytelen tárolás, nem megfelelő üzemeltetés, rongálás, külső beavatkozás.
- Erős napsugárzás, nedvesség, elemi kár (villámcsapás, túlfeszültség) vagy bármilyen mechanikus sérülés miatt bekövetkezett károsodás.
- A terméken található garanciamatrica károsodás.
- A termékek szakszerűtlen kezelése.
Garanciális átvevőhely: ASM Security Kft. 5002 Szolnok, Hrsz: 21804.
A javítandó termék szervízbe történő visszaküldéséről az ügyfél gondoskodik (a visszaküldés költsége az ügyfelet terheli). Garanciális javítás esetén a bevizsgált és javított terméket cégünk saját költségén az ügyfélnek kiszállítja. Helyszínen történő javítás, hibafeltárás esetén a munkadíjon felül kiszállási költséget számítunk fel, előzetesen adott árajánlat alapján.
Kérjük, őrizze meg eredeti állapotában a termék dobozát!
Bővebb információkat ebben a dokumentumban olvashat, mely tartalmazza az ASM Security Kft. általános szállítási és szerződési feltételeit.